TreizeciZero Fed Cup
simona r3
Camelia Butuligă

În pericol
Simona pierde cu Muguruza, România e condusă de Spania cu 2-1

08-02-2015

Simona Halep a pierdut în două seturi, 6-4, 6-3, meciul cu Garbine Muguruza, al treilea din întâlnirea România – Spania, de la Galați, contând pentru Grupa Mondială 2 a Fed Cup. Următorul meci este cel dintre Irina Begu și Silvia Soler Espinosa. Jucătoarea iberică o conduce pe Irina cu 4-3 în meciurile directe.

 

Meciul dintre Simona Halep şi Garbine Muguruza s-a jucat în mare parte la serviciu şi la retur. Senzaţia continuă că Simona e în urmă, că înoată contra curentului de la început în schimburi s-a datorat faptului că Garbine a returnat mai bine decât ea şi a avut procentaje mai bune pe toate categoriile legate de serviciu şi retur cu excepţia aşilor. Diferenţa de 10-15% în favoarea Muguruzei la procentajele pe aceste categorii i-au dat marja necesară pentru a intra în schimburi avantajată din start.

Odată intrate în schimburi, tot Garbine a fost cea mai inspirată, făcând ce făcea Simona în mod normal: a deschis terenul prima, a atacat cu reverul (mai ales în cros a făcut multe pagube azi), a ţinut-o tot timpul pe Simona pe fugă. Adâncimea loviturilor ei a fost mai bună (o statistică din timpul meciului contoriza că doar 12% dintre loviturile spaniolei aterizaseră în careu, cu 40% din ele împinse foarte aproape de linia de fund). Simona, de cealaltă parte, a fost trădată şi de lovitura de dreapta, cu care a făcut destule greşeli, şi de rever, care n-a mai găsit tuşele şi colţurile atât cât şi-ar fi dorit ea, şi în general de profunzimea loviturilor ei, care n-a fost suficientă pentru a o împinge în defensivă pe Garbine. De puţinele dăţi când a reuşit totuşi s-o pună pe Muguruza pe fugă, aceasta s-a achitat cu brio de sarcină, reuşind să fie periculoasă şi să lovească bine şi defensiv (mai ales reverul în cros, lovitură cu care s-a scos de câteva ori din nişte poziţii foarte complicate).

Garbine Muguruza are un joc foarte periculos, pentru că nu este atât de unilateral ca al altor jucătoare de forţă, ca Sharapova, Bouchard sau Keys. Se mişcă mai bine decât ele şi are un arsenal mai bogat de traiectorii. Ştie să lovească şi volee bine, deşi azi nu a făcut-o foarte mult. Totuşi joacă dublu destul de des şi nu cred că se fereşte să vină fileu dacă e necesar. Are şi iniţiative curajoase: azi de exemplu a pus o scurtă foartă inspirată într-un moment important în setul doi, la care Simona, luată prin surprindere, n-a mai ajuns. Are un serviciu impozant şi lovituri destul de tari ca să câştige jucând doar din spate, dar ştie mai multe trucuri decât jucătoarele clasice de forţă. Fac aceste precizări pentru că va fi un nume obişnuit de acum înainte în fazele ultime ale turneelor mari (bineînţeles dacă nu se accidentează sau intervin alte elemente neprevăzute). Dintre jucătoarele tinere în asecensiune mi se pare că ea are cel mai bun echilibru între forţă şi varietate, ceea ce o face teribil de periculoasă.

De asemenea, pare a fi suficient de stabilă emoţional. La prima ei participare pentru Fed Cup, pe teren străin şi cu o jucătoare mai bine clasată, s-a bâlbâit puţin când a trebuit să închidă primul set, dar a reuşit totuşi la a doua încercare. În setul doi, ea a fost mai puternică mental în acel game gigantic de la 3-3, când a reuşit să facă break după 13 minute.

Cum rămâne însă cu Simona? Azi n-a avut soluţii la jocul Muguruzei – a fost din cauză că nu a jucat ea la capacitate maximă sau nu putut să joace din cauza jocului prea bun al adversarei? Simona ne va lămuri probabil la conferinţă, dar este posibil să fi fost o combinaţie între cele două. Procentajul inferior pe primul serviciu şi faptul că al doilea i-a fost tocat constant de retururile lui Garbine a înclinat din prima balanţa în defavoarea ei. E posibil ca greşelile pe primul serviciu să se fi datorat şi faptului că Simona a forţat tocmai pentru că ştia ce retur bun are Muguruza. Un cerc vicios, din care Simona n-a putut să iasă azi. A avut prea multe probleme de rezolvat şi prea puţine unelte la îndemână care să funcţioneze.

Rămânem deci să aşteptăm meciul patru, decisiv, şi să sperăm că Irina va da şansa dublului să câştige această întâlnire care se dovedeşte departe de a fi uşoară.

muguruza win

  • Laur0707

    Nu-i nimic, e Romania vs Spania, nu Simona vs. Spania. Irina si fetele de la dublu isi vor face datoria.

  • http://www.george2210.blogspot.com george2210

    Luptam, luptam, luptam si castigam!

  • Jean-Paul

    Unde sunt fanii Simonei? Au facut guturai cu totii? Ma asteptam sa vad aici peste o suta de comentarii si de abia a aparut unul

    Se stie ca Simona are de multe ori dificultati atunci cand joaca cu o sportiva clasata mai jos in WTA. In aceste meciuri ea este cea vanata, spre deosebire de meciurile din anii anteriori cand Simona le vana pe cele mai bine clasate decat ea. Acum, s-au deplasat responsabilitatile pe umerii Irinei si aechipei de dublu.
    Nu stiu cum se va termina dar indiferent de scor, nu e sfarsitul lumii. Hai Romania!

    • Liviu

      care e problema cu fanii Simonei ? Suntem aici, eu cred ca a jucat bine.

      • Sergiu

        Se putea si mai bine..s-a vazut ca si-a dorit multe, dar azi atat a putut

      • mdionis

        Nu a jucat bine. A jucat bine unele puncte dar pe ansamblu a dezamagit. Simona trebuie de urgenta sa isi rezolve problema psihica legata de meciurile in care ceva merge prost: e o problema pe care o speram depasita insa din pacate nu e asa.

      • Jean-Paul

        N-ai inteles intrebarea? Cred ca era de ajuns daca spuneai ca azi au fost cu totii socati sa o vada pe Simona incapabila sa gaseasca solutii la jocul Buburuzei(sic!). Ceea ce vad eu pozitiv, totusi, in acest rezultat este ca Simona are acum motive bine argumentate sa-si reconsidere strategia de joc in partidele cu big hitterele din WTA. Daca nu o va face, se vor repeta rezultatele de azi. In 2014, cu Wim alaturi, Simona parea ca a invatat sa serveasca mult mai bine.
        Cum se poate uita lucrul asta acum cand nu mai face antrenamente cu Wim? Si la AO s-a remarcat prin servicii slabe, atata doar ca in primele tururi a avut adversare neimportante.
        Am zis candva, anul trecut, ca Simona nu va face pasi in plus la AO, fata de anul trecut, plus ca va avea dificultati in a-si apara punctele castigate in 2014. Atunci, nu mai tin minte cine, dar asta nu are importanta, mi-a replicat ca ma asteapta sa ma exprim si in 2015. Respectivul sconta ca Simona va trece de sferturi la AO si, prin urmare, eu voi fi nevoit sa-mi torn cenusa in cap.
        Ii avertizez inca o data pe acesti pseudo fani ai Simonei ca nu sunt un hater pentru Simona. Dimpotriva, stiu cat de greu devine jocul cu cat urci in clasament, deoarece fiecare te vaneaza ca sa se mandreasca apoi cu victorii la sportivii din top 10, top 5 sau top 3 , dupa caz.
        Simona va avea acum nevoie de nervi tari fiindca are de aparat punctele de la Doha, Indian Wells, plus Madrid. Sa-i uram succes.

        • neo

          Nu stiu cum e cu Galezul Indian de care vorbesti, dar prin desertul la care faci referire nu e mare zestre de puncte de aparat :)

          Se poate recupera si pe la Miami ori Roma. Cu slamurile si Doha va fi insa mai greu…

          • Jean-Paul

            Da, am gresit ortografia, din viteza si nebagare de seama. Dar acolo a avut totusi semifinala
            Nu sunt multe puncte dar, pierdute fiind, poate insemna o coborare de un loc sau doua in clasament, functie de ce fac si rivalele de pe locurile 4-6 pana atunci. Petra e cea mai apropiata….Si din tot ce am scris, doar asta te-a incitat, ca am scris eu gresit IW? Ma asteptam la mai mult din partea ta. Neo, inseamna nou, dar tu ai venit cu vesnica arma a greselilor de exprimare. Cam putin, nu?

          • neo

            Eu sunt multumit daca Simona reuseste sa termine si 2015 in primele 8 si joaca la Singapore…
            Deocamdata, judecand dupa Race, e in grafic 😉

  • Sergiu

    Serviciul si iar serviciul…

  • Antonio Munteanu

    Eu sunt un profan în ceea ce privește tenisul, iar în ceea ce privește personalitățile din jurul lui sunt neinformat, deci știu despre Hărădău doar că-i un fost tenisman. O fi o persoană importantă în tenisul românesc, habar n-am. Ce observ, însă, privindu-i interviul postmatch de la Dolce, este că-i un îngrămădit limitat, îngrozitor de vanitos și un adevărat generator de platitudini.

  • codru

    fara cuvinte !

  • Sergiu

    Nu ajuta cu nimic cativa asi daca in rest ai procentaj foarte slab la primul serviciu si serviciul doi in continuare vulnerabil..e foarte greu sa-ti castigi serviciul cata vreme mare parte din puncte le incepi in defensiva

  • neo

    Un Premier 5, o finala si o semifinala de Mandatory, o finala si o semifinala de slam de aparat pana la Wimby inclusiv…

    O vedeti pe Simona aparand macar jumatate (aproximativ 2000) din punctele astea?

    Presupunand ca o va face, va ajunge undeva in jurul a 4600 de puncte (in acest moment un punctaj corespunzator locului 5).

    Ne asteapta vremuri interesante. Sunt curios daca va avea intelepciunea de a accepta sfaturi. Acum e clar ca este stapana echipei sale…

    • Iulian

      Meciul de azi a fost un test bun, i-a aratat Simonei la ce nivel trebuie sa ajunga.
      Nu cred ca are vreo legatura cu punctele pe care le are de aparat, nu se va intalni in fiecare turneu cu o jucatoare formidabila precum Muguruza.

      • neo

        Bineinteles ca se va intalni. Problema e in ce faza a turneelor va veni intalnirea cu pricina…

        • Iulian

          Nu cred. Nivelul de azi al Muguruzei nu e usor de atins nici macar pentru jucatoarele din top 5 + Keys. Daca Simona lupta in fiecare meci cum a luptat azi, o sa fie ok.

  • Vlad Popescu

    Acum am ajuns acasa, eh voila… Ce s-a intamplat mai exact, cum s-a jucat?
    Multumesc

    • Dragos Gavrilescu

      foarte slab procentajul la primul. muguruza aproape impecabila. cam atat

    • neo

      Din punctul meu de vedere azi Simona nu o putea invinge nici cu un serviciu procentaj mai mare. Muguruza m-a impresionat prin deplasare si aparare, mult imbunatatite fata de ceea ce vazusem la ea in putinele randuri in care am urmarit-o. Simona nu a plimbat-o suficient decat dupa a doua jumatate a setului doi, cand s-au si vazut niste rezultate, dar Garbine a replicat bine…

      • Iulian

        Cu un serviciu la 65% ar fi avut sanse bunicele, mai ales ca era competitiva pe serviciul Muguruzei. Dar evident ca e greu sa ai un astfel de procentaj la inaltimea Simonei (admitand ca trebuie sa servesti suficient de tare incat sa nu te decapiteze monstrul din partea cealalta).

    • Liana

      S-a jucat bine, puncte spectaculoase de ambele părți. Diferența a fost serviciul, al Simonei a fost slab, mai ales la începutul meciului, primul set. Muguruza în schimb, a avut un serviciul solid, puternic. A și greșit Simona mult, pe când Garbine a avut un joc foarte calculat și sigur. S-a jucat frumos, sunt în public și aștept următoarele meciuri, tot cred că putem să pull through!

  • Dragos Gavrilescu

    dureros. aceeasi poveste cu big hitterele. asta e. daca nu are solutii, nu are. muguruza a jucat formidabil, dar asta nu e o scuza oricum. ii doresc sa gaseasca in viitor cheia sa invinga si in astfel de meciuri.

    • mdionis

      Simona are solutii si cu jucatoarele care lovesc tare, are insa dificultati in a se folosi de ele in mod consistent pe intreaga durata a meciului. Muguruza a fost plimbata extrem de putin pentru cat ar fi trebuit in aceasta partida. Simona trebuie sa lucreze cu calm la concentrare, la autocontrol, la incapatanarea fanatica de a urma un plan de joc de succes, la increderea ca mentinerea nivelului de joc la cota maxima aduce in mod necesar victoria: totul se petrece la nivel mental (inclusiv primul serviciu care nu intra suficient de des). Muguruza a jucat bine, nu formidabil, astazi putea fi batuta daca Simona se lepada la timp de sticletii ce o bantuie din cand in cand.

      • Dpt

        Am senzatia ca barzaunii de care vorbesti vin si de la faptul ca ea crede ca nu’si merita locul. Un psiholog bun ar face minuni.

  • george

    Pai ce sa faca Simona cu astea de peste 1,80 ? cat sa alerge ? tot anul?
    tot timpul se va ivi una in fata ei si o va bate , Muguruza , Keys , Bouchard , Pliskova, niciodata nu va sta meciul in racheta ei ci la adversare …din pacate viitorul tenisului este asta . forta …

    • neo

      Pentru inceput, sa isi valorifice sansele alea putine, atunci cand apar. Adica o defensiva atenta si erori reduse la minim…cam ceea ce a pierdut ea in ultimele luni…

  • fuji

    eu as vrea sa scriu despre Muguruza: parerea mea este ca in cel mai scurt timp va fi in TOP 5. De cand am vazut meciul ei cu Serena sunt convins de acest lucru.
    Halep trebuie sa adopte tactici speciale in meciurile cu Muguruza si Serena, altfel (fizic) n-are nici-o sansa.
    Si Halep este jucatoare de TOP 5, mai ales dupa ce se va retrage Serena, eventual si Sarapova. Dar Simona nu poate domina circuitul WTA asa cum visam noi.. ci eventual poate lua un mare turneu din cand in cand, in anumite conditii favorabile.

    Simona este o mare jucatoare, probabil cea mai mare a noastra ever, insa si posibilitatile ei sunt limitate -mai ales in fata unor forte ale naturii…

    • Iulian

      Ti-as fi dat up-vote daca n-ai fi pus pozele alea.

      • fuji

        scuze, am vrut sa pun avatar.. dar n-am stiut cum. Sper sa le scoata un moderator, ca eu nu pot.

  • grs

    Meciul asta mi-a confirmat mie personal ce am observat in ianuarie: Simona si-a schimbat stilul de joc odata cu schimbarea rachetei. A devenit mult mai agresiva, cauta sa termine punctele mai repede. De aici numarul mare de lovituri castigatori dar si de erori nefortate (necaracteristice jocului ei de pana acum). Bine, jocul ei e in continua crestere ofensiva din mai 2013, dar niciodata nu a crescut nivelul agresivitati ca pana acum. Se obsrva si la primul serviciu, mult mai puternic, dar si mult mai putin exact.
    E si normal sa se intample asa. Orice schimbare majora aduce dupa sine dereglari in controlul loviturilor. Simona are nevoie de o perioada de acomodare in care sa faca micile reglari necesare regasirii acestui control. Daca va reusi asta va putea ataca cu mai mult succes marile turnee. Dar pana atunci rezultatele ei vor suferi un pic.

  • Noko

    Sper să fie doar o înfrângere de orgoliu a Simonei şi Irina să ne ducă speranţele mai departe spre meciul de dublu, ceea ce nu pare departe. Totuşi este o înfrângere pe care nu ne-am fi dorit-o nicidecum.

    • neo

      Cam ce ar trebui sa intelegem prin “infrangere de orgoliu”?

      • Noko

        Că sper să câştigăm şi Simona ar fi trebuit să câştige meciul ei în duelul dintre primele reprezentante ale naţionalelor. Adică a pierdut numărul unu a noastră în faţa nr. unu a lor.

    • fuji

      eu sincer sunt neinteresat de rezultatul Fed Cup.
      Mai interesante mi se par carierele solo ale Simonei si Irinei.
      Si am privit meciul Simonei din perspectiva turneelor viitoare..

      • Ciprian Nicolae

        da, la fel si eu. cred ca mai bucuros eram sa fi castigat azi Simona si sa nu se fi calificat Romania, decat invers. Sa vedem saptamana viitoare la Dubai, poate va juca chiar cu Garbine.

        • fuji

          e f. bine ca are parte de meciuri tari cum a fost si cel cu Muguruza -daca joaca cu Soler nu poate progresa. Acum Simona stie unde se afla cu nivelul pregatirilor -si al posibilitatilor !
          In viitor o s-o bata si Halep pe Muguruza din cand in cand, dar cred ca bilantul total ii va fi favorabil spanioloaicei.

  • fuji

    Irina Begu ar trebui sa-si puna problema de ce Muguruza progreseaza super-rapid, si ea nu. Ca Begu e mai aproape de fizicul Muguruzei decat Halep. O apreciez pe Irina, dar.. sa ne raportam la cele mai bune exemple, nu ?

  • Daniel Grigore

    Simona si-a pierdut luciditatea (nervozitate cauzata de emotii, probleme personale, frica de a pierde???) si de aici lipsa de consistenta in joc, primul serviciu neintrand in aceste conditii, iar cel de-al doilea fiind prada usoara pentru jucatoare ca Muguruza. Mai jos scrie cineva ca joaca prea agresiv, dar eu cred contrariul, joaca prea multe mingi neutre pe mijlocul terenului dandu-i adversarei oportunitatea sa conduca punctele! Pe tot parcursul meciului nu a lasat nici o clipa senzatia ca incepe sa conduca si sa controleze ostilitatile, parca am revazut starea aceea de nesiguranta afisata la meciul cu Makarova. Simona trebuie sa-si regaseasca de urgenta stapanirea de sine si increderea in fortele proprii, altfel alunecarea in clasament va incepe in curand.

    • Iulian

      Nu. Asa a facut cu Makarova, dar azi a fost pur si simplu dominata de o jucatoare foarte foarte buna.

      • Daniel Grigore

        Eu vreau sa vad o Simona on-fire asa cum am vazut-o de ex la Doha anul trecut, o asemenea Simona nu ar fi avut o problema sa castige azi. Din cauza nervozitatii si miscarea in teren a fost mai inceata ca de obicei, de vreo doua ori am avut senzatia chiar ca s-a impiedicat in propriile picioare. Nu minimalizati calitatile Simonei, daca isi regaseste increderea si spiritul de luptatoare (cam disparut in ultima perioada) o Muguruza in forma maxima nu i-ar putea face fata.

        • Iulian

          La Doha nu a jucat cu nicio jucatoare de nivelul Muguruzei. Daca adversarul nu te lasa, nu ai cum sa fii on fire.

          • neo

            Cred ca exagerezi, Iulian. Muguruza nu e chiar atat de sus pe cat o fac comentariile tale sa fie.

            Daca ne uitam pe statistica greselilor nefortate, o sa vedem ca daca Simona era mai atenta, asa chinuit cum era nevoita sa se apere uneori, ar fi reusit un rezultat fie mult mai strans, fie chiar o victorie.

            Sa fim realisti totusi si sa recunoastem ca nici Simona nu e Justine Henin. Oricat de mult te dezavantajeaza fizicul, talentul si tactica pot compensa (aproape) orice. Iar azi Muguruza nu a fost vreo Serena in top form…

          • Iulian

            Se poate. Ce am vazut eu insa a fost o Muguruza excelenta, iar meciurile ei recente cu Serena arata ca jocul asta nu a aparut din senin.

            Justine ar fi venit mai mult la fileu. Cum ziceam mai devreme, si Simona a facut-o de cateva ori, si a functionat destul de bine. Apoi, cu un procentaj mai bun la primul serviciu, Simona ar fi putut spera la mai mult.

          • moreact

            Multumesc neo ptr……’Oricat de mult te dezavantajeaza fizicul, talentul si tactica pot compensa (aproape) orice…..’
            cred ca aici e cheia, sa intelegi ca ceea ce ai nu e suficient…..adica, un antrenor nu-l ai ptr ca e ‘fancy’ nici pt ca tre’ sa ai unul, ci ca sa inveti, sa progresezi, sa impletesti ‘knowledge-ul’ lui cu zestrea ta (fizica si psihica)…..nu-i nici o ‘rusine’ sa intrebi, sa vrei sa stii…..
            ….si parca ‘flacara’ sa mai stins la Simona i.e. a se vedea Sharapova, ca tot am vazut posturile cu meciurile ei cu Justine

          • stefan

            Jocul bun al Muguruzei a fost facilitat de neinspiratia si nervozitatea Simonei.

          • eu

            Nu stiu, dar anul asta mi se pae excesiv de nervoasa. Si nu spre incurajare, ci spre deconcentrare. Mai ramane sa farame rachete si e gata. Parca nu I se potrivesc iesirile astea.

        • eu

          Si totusi, ce facem cu big hitterele? Si alea din fata ei, si alea de dupa ea. Singura cu care are palmares pozitiv este Kvitova, care are un mental fragil. Dar anul asta nu bag mana in foc pt Simo in cazul unui meci cu cehoaica. Nici macar pe zgura.

          • Daniel Grigore

            Cu big hitterele trebuie sa fii mai agresiv ca ele sa le plimbi continuu, sa conduci jocul, cum le-ai lasat sa intre in zona de confort sa se aseze asa cum vor ele pe lovituri esti pierdut. Cand a avut agresivitatea justa Simona e cu totul alta jucatoare. Nu va mai extaziati asa cand vedeti o big hitter, iar Muguruza e frumoasa, dragalasa, dar e departe de ceea ce sugerati pe aici ca ar fi.

          • eu

            Eu sunt femeie, o judec pe Mugu in functie de fizicul de concurs, in niciun caz dupa frumusetea chipului pe care , personal, il gasesc banal. Simona nu are deocamdata jocul sa contracareze asa ceva, sau nu isi etaleaza jocul, nu stiu. Cert e ca rezultatele vorbesc, restul e can can.

  • Iulian

    Simona a venit de cateva ori la fileu (aproape serve-and-volley — de fapt serva, atac pe minge scurta, voleu) si a functionat bine. Sper ca cineva din stafful ei a observat, si sper ca o s-o incurajeze sa aplice mai des tactica asta cand jocul de baza nu e suficient.

  • Ada

    Loviturile Irinei mi se par atat de elegante, pentru o jucatoare big-hitter. Cu un control mai bun si mental mai puternic … ar fi frumos :).

    • eu

      Trist ca nu avem mai multe jucatoare de forta, in afara de Irina toate au sub 1,70..iar Irina nu e jucatoarea vioara intai din echipa, cum e Muguruza..nu ma mir de rezultat. Sper ca Irina sa progreseze in joc, mai are timp, iar potential fizic pt tenisul modern are din greu…

      • Vlad

        Dulgheru are 1.72

        • eu

          Ma rog, mea culpa, dar ideea ramane, pt tenisulde azi e mignona…

  • Gyro

    Ce diferenta intre Irina, care comunica cu antrenorul, si vedeta Halep care nici macar nu se uita la ea…

    • Iulian

      Ce era sa comunice Simona? Ca Muguruza joaca formidabil?

      • Gyro

        Povesti…

      • Ada

        Mie mi se parca ca tocmai atunci cand adversarul e mai puternic trebuie sa fii mai deschis la idei si comunicare. Daca nu atunci, cand?

        • Vlad

          Da, problema e ca trebuie sa ai si ceva incredere in antrenor, nu?

        • Iulian

          Si ce tactica ar fi functionat mai bine azi? Poate doar veniri mai dese la fileu, dar ar fi fost greu de pus in practica.

          • Ada

            Nu stii niciodata de unde poate veni o idee buna, nu poti sa te inchizi complet.

          • Iulian

            Pai daca nu a facut nicio greseala tactica evidenta, care e dovada ca mai multa comunicare ar fi ajutat?

          • Gyro

            Asta ai vazut tu? Ca nu a facut nici o gresala? Dupa 15 minute era 5-1….

          • Iulian

            Nicio greseala tactica evidenta. Muguruza a fost de neoprit.

          • Gyro

            Ok. Asa cum a fost si Makarova. Sa fim seriosi…

          • Iulian

            Pai hai sa fim seriosi, atunci. Am comparat eu meciul de azi cu cel de la AO? Cu Makarova a cedat psihic, azi a intalnit o jucatoare mult prea buna.

          • Gyro

            Pai tocmai cand intalnesti o jucatoare buna ai nevoie de sfaturi, nu? Ca ieri e cu Espinoza e evident ca nu a avut…

          • Iulian

            Tu te invarti in jurul cozii. Ajungem din nou la ce am discutat mai devreme.

          • Gyro

            Eu spun un fapt evident, tu insisti ca daca adversara joaca bine, ce sa-ti mai spuna antrenorul…ceea ce e de ras…pai tocmai atunci ai nevoie de ajutor, sa iti spuna incearca asta, sau alta, sa-ti dea incredere…

          • Iulian

            1. Adversara nu juca doar bine, adversara juca aproape perfect. Nimic de facut, cu toate sfaturile din lume.
            2. Pentru unii jucatori e mai util sa se concentreze decat sa stea de vorba. Mai ales ca ca si Tecsor si-a dat probabil seama ca nu avea cu ce sa o ajute in fata Muguruzei.

          • Mihai Vasile

            Sigur n-ai ramas cu gandul la finala Australian Open? Muguruza a jucat aproape perfect? Cand, anul trecut la Roland Garros?

          • Iulian

            N-ai vazut meciul, sau esti troll.

          • Mihai Vasile

            Eu cred ca tu ai vazut meciul cu niste ochelari de cal, tipic pentru fanii Halep. Muguruza a jucat perfect cu 10 winners si 27 UE? :)))

          • Iulian

            Nu a avut mai multi winners pentru ca Simona reusea sa ajunga la multe mingi, fara insa sa le poata trimite inapoi. E irelevanta statistica aia.

          • Iulian

            Uite si statisticile adevarate de la meciul cu Muguruza: http://www.tennisforum.com/showpost.php?p=54683017&postcount=141

            O sa observi ca Muguruza a avut 28 de winners, nu 10. Statisticile de pe siteul FedCup se vede de la o posta ca sunt complet aiurea.

            In plus, vezi declaratia lui Cruciat despre forma Muguruzei (nu o batea nimeni ieri).

          • Gyro

            Hai ca esti pe ogor…nimic de facut…ok. hai sa o lasam asa…

          • Iulian

            Gyro tot Gyro, ar fi trebuit sa stiu mai bine pana acum.

          • Ada

            Atunci ce rost are un antrenor in situatii de felul asta?

          • Iulian

            Buna intrebare. Cand joci cu o astfel de Muguruza rolul antrenorului e neglijabil. Poate incerca sa adauge ceva jocului ei (mai multe veniri la fileu), dar asta doar pe termen lung.

          • ilovetennis

            Faptul ca a acceptat ritmul impus de Muguruza nu ti se pare greseala tactica? Ca a preferat sa stea la bataie cu Garbine, in loc sa o deplaseze mai mult, sa o bage in mai multe raliuri?! Si nu-mi spune ca nu a avut posibilitatea, ca a jucat imparabil Muguruza, ca e prea puternica…cu Sharapova a putut. De mai multe ori. Si chiar daca nu a castigat, a avut o tactica evidenta in acele partide. Nu si acum, din punctul meu de vedere.

          • Iulian

            Nu, te rog, nu din nou chestia cu deplasatul. Chiar urmaream cum in schimburi, de fiecare data cand Simona incerca sa varieze spre un colt al terenului, Muguruza lovea naprasnic in lung de linie. Crezi prea mult in povestea asta cu unghiurile si deplasatul stanga-dreapta. E greu de pus in practica atunci cand adversara loveste *constant* cu peste 130km/h. Serena, de exemplu, face fata jocului Muguruzei prin forta, nu prin cine stie ce unghiuri sofisticate.

          • ilovetennis

            Nu am spus ca e floare la ureche sa executi asa ceva. Dar stim prea bine ca Simona poate realiza un astfel de joc, de fapt asa s-a si remarcat in circuit, asta era “smart-agressive”-ul atat de laudat. Treaba cu jucatoare precum Garbine e sa le fortezi sa joace o minge in plus fata de ce si-au propus, iar daca serviciul si returul nu te ajuta, singura solutie este sa lungesti schimburile. O data, de doua ori, de cate ori va fi nevoie pentru a semana neincrederea in mintea adversarei. Fara indoiala ca Muguruza se deplaseaza decent pentru gabaritul sau, azi a reusit sa se si apere bine, insa nu este un plan de joc in care sa se simta confortabil’pe termen lung. Iar variatiile Simonei au fost azi lipsite de lungime si incisivitate.

          • Iulian

            Stim ca poate realiza un astfel de joc cu Errani, Radwanska si Kerber. Nu cu Muguruza. Smart-aggressive-ul e supralicitat.

            “O data, de doua ori, de cate ori va fi nevoie” zici tu. Dar ce te faci cand Muguruza te ia la pumni din prima si nu te lasa pana nu se termina punctul? Serios, cred ca te astepti ca Simona sa fie ceva supra-om.

          • ilovetennis

            Daca servea bine din primul game, cu autoritate, poate nu mai era nici Muguraza asa de in control la bun inceput, nu crezi?
            Oricum, nu ma intelege gresit, nu fac parte dintre cei care cred ca Simona este obligata sa castige fiecare meci doar pentru ca asa spun calculele hartiei. Dar sunt de parere ca jocul ei este in regres fata de anul trecut, iar meciul de azi i-a scos si mai bine in evidenta vulnerabilitatile.

          • Iulian

            De acord, daca servea bine putea sa castige. Dar iar ne intoarcem la treaba cu supra-omul. Simona are 1.68, e practic imposibil sa serveasca si tare si cu procentaj bun.

          • Gyro

            Nu-i vorba doar de asta. Efectiv se complorta ca si cum Tecsor nici nu exista acolo. Ok nu e Mouratoglu, dar cand ai pe cineva acolo orice input din exterior poate conta…

          • Iulian

            Jucatori diferiti reactioneaza diferit la sfaturi. Pe unii mai mult ii incurca (vezi episodul Cincinnati), si prefera sa incerce sa se concentreze singuri.

          • Dpt

            Cum poate la fel de mult dauna..

    • Elina

      La fel fac multe jucatoare de top: Radwanska, Sharapova, etc…

      • Mihai Vasile

        E o diferenta totusi. Radwanska, Sharapova nu se uita la antrenor dar asculta si aplica ce zic el.

      • shadal

        sharapova si pe miskina o asculta…

    • Luisa

      Nu-i din cauza de vedetism. E vorba pur si simplu de abilitatile de comunicare.

      • Gyro

        Hai ca am inteles cu Wim ca era strain, ca nu o intelegea, ok. Dar ce abilitati ai nevoie macar sa asculti 2-3 fraze de la antrenoarea aia…

    • grs

      Simona facea la fel si cand nu era vedeta, asta e stilul ei.

  • Vlad

    Cam atacabil serviciul 2

  • Razvan Banciu

    citesc pe aici că unii microbiști ar fi preferat ca Simona să câștige și România să piardă calificarea. sper totuși că mi-am pus ochelarii invers…

  • Iulian

    Cred ca analiza din articol omite un aspect foarte important. Cat de incisiva ar fi putut sa fie Simona cu unghiurile cand Muguruza lovea atat de tare, si atat de adanc? Pana la urma joci cat te lasa adversarul — pana si la serviciu, unde intr-adevar frica de un retur feroce te poate face sa risti si sa gresesti mai mult.

    • Cluj Cluj

      Simona a facut o greseala enorma la sfarsitul anului trecut. Si anul acesta incepe sa plateasca cu varf si indesat. Nu cred ca o jucatoare de top 3 trebuia sa ia un antrenor a carui realizare de varf este ca a dus-o pe Sorana din top 30 in top 100. Cineva o sfatuieste extrem de prost si daca va continua asa s-ar putea sa o urmeze pe Sorana.

      • eu

        Nu cred ca accepta sfaturi, de la altcineva decat de la familie. S-ar putea ca acolo sa fie cheia….

        • Cluj Cluj

          Si eu cred ca asa este. Probabil familia vrea s-o vada mai mult pe acasa si turnee in balcani…

  • Ada

    Espinosa seamana cu Ferrer, la tipat cel putin :). Dar parca si cum se misca.

    • Luisa

      Hai, ca e departe rau de iepurasul duracel.

      • Ada

        Da, viteza e diferita, dar miscarea seamana.

  • http://www.cirlig.ro Daniel Cirlig

    cine joaca la dublu de la noi?

    • Addy

      Irina si Monica

      • Ciprian Nicolae

        nu Alexandra si Monica?

        • Addy

          Nu, dublul asta a fost pus de forma in ideea ca nu se va ajunge acolo.

      • Vlad

        E stabilit deja??? daca joaca acum 3 seturi poate baga pe Alexandra

        • Addy

          Da, au zis si comentatorii ca va juca Irina.

  • shadal

    wow…bravo irina. se pare ca dupa sorana ea va fi salvatoarea romaniei

    • Dpt

      De ce? Daca ar castiga meciul asta ar avea acelasi palmares cu Simona 1-1. De ce una e salvatoare si cealalta tap ispasitor?

      • Ada

        Pt. ca meciul asta are miza de a pierde complet sau de a merge in decisiv.

        • Daniel

          Toate meciurile se pun la fel, cu cate un punct. Doar pentru ca e o alta ordine, nu inseamna ca un punct e mai mare ca altul. Inca de la inceput era o buna sansa ca meciul sa ajunga la dublu, adica la decisiv, nu inteleg de ce atata drama, sau de ce se fac astfel de categorisiri, ca Irina salveaza si Simona ingroapa. E o competitie PE ECHIPE. Federer n-a putut castiga de unul singur Cupa Davis 10 ani. Nici Simona n-o sa castige niciodata un tie de una singura.

          • Ada

            Inseamna ca tu nu stii cum e Irina. Poate pierde foarte usor cu o adversara anonima daca e decuplata. Eu intotdeauna am emotii cu ea. Eu nu am vazut-o invingatoare din start.

      • shadal

        pentru ca zic ca va castiga si dublul

        • Dpt

          Nu cred ca joaca ea la dublu. Alex Dulgheru si cu Monica Niculescu parca sunt programate.

          • shadal

            nu cred…asa ziceau azi . ca va fi greu ca ar avea 30 de min pauza dar cred ca ea joaca

      • Daniel

        Corect.

      • Mihai Vasile

        Pentru ca una e mult laudatul nr.3 mondial, iar cealalta e locul 34. Eu zic ca pe Begu era de asteptat ca o bate Muguruza, dar pe Halep nu ar fi trebuit sa o bata.

        • Iulian

          Cred ca nu ai vazut meciul. Muguruza ar fi batut pe oricine (-Serena) azi.

  • Vlad

    Mergea pierde in super 14-16 :(

  • Ciprian Nicolae

    ce parere aveti despre transmisia TV? mie mi se pare de nivel international.

    • ralu_dani

      E ok!!!!

    • Robert

      Mie mi se pare comic cum se chinuie comentatorul sa traduca in romana absolut toti termenii: ochi electronic pentru hawk-eye, dreapta pentru forehand, provocare pentru chalenge :))

      • Vlad

        Da, dar face bine ca incearca…. jumatate din Romania e analfabeta si noi dam termeni in engleza?

        • Robert

          Inca nu a gasit unul pentru break, rebreak :)).

          • Jean-Paul

            poate se inspira din limbajul boxului, unde se foloseste de asemenea termenii de break 😀

          • Robert

            Si dreapta e folosit in box, daca nu ma insel :))

            Edit: Nu e dreapta, e directa. My bad!

      • Ciprian Nicolae

        eu vad pe un stream cu comentariul in spaniola

      • Ciprian Nicolae

        nu mi se pare aiurea, pana la urma multi zic si “dreapta” si “rever”

        • Robert

          Da, dreapta e mai folosit. Ochi electronic e acceptabil, dar provocare mi se pare haios :))

          • Ciprian Nicolae

            ar putea sa traduca prin “contestatie”, e mai aproape de adevar in romaneste.

          • Robert

            Tocmai a spus si ca transmisia e realizata cu 14 camere. Ca raspuns la intrebarea initiala, mie imi place cum e transmisia.

      • mdionis

        Un termen strain se poate folosi daca nu exista corespondent precis in limba romana. Altminteri este indicat sa ne folosim de limba noastra in care avem lovitura dreapta, rever, lung de linie etc. Asa este corect si recomandat de Academie si asa ar trebui sa vorbim/scriem toti.

        • Robert

          Sigur, doar ca un termen ca challenge e mai dificil de tradus. Nu o spun ca pe critica la adresa comentatorului. Doar mi-a atras atentia detaliul asta.

  • Alexandru

    pe ce canal a fost transmis meciul ?

    • Robert

      Dolcesport 1

      • Alexandru

        ok. merci !

  • Sorin

    Transmisia Dolce Sport, aici vad eu meciul: http://mywebtv.info/dolce-sport-1/sursa-2

  • Jean-Paul

    Cred ca Simona s-a menajat pentru urmatorul turneu unde are de aparat niste puncte. Care, pe de alta parte, mai inseamna si niste dolari in cont. Simona a mai invatat ceva despre pragmatismul in joc.
    Daca in perioada februarie-mai isi va apara punctele castigate in 2014, eventual, sa mai adauge ceva la Miami si Roma, atunci va ramane in top5 fara dubii. Dar Ionita degeaba e prieten cu Djokovic ca nu va putea sa o ajute pe Simona sa progreseze. Omul are experienta Cu Sorana si asta ne e de ajuns. Nu stiu ce a fost in capul lui Stere cand a decis sa-l indeparteze pe Wim, dar a fost o miscare gresita. De abia de acum incolo se va vedea cat de mult a contat Wim in rezultatele Simonei. Sper sa nu am dreptate, dar nui cred ca Fortuna tine cont de parerea mea.

    • Vlad

      Eu am fost complet de acord cu eliminarea lui Fissette, dar ce au adus in schimb….

      • eu

        N-ar fi rau daca ar ramane Hogstedt in locul lui Wim, dar si aici este un mister total :) el a fost contractat pentru primele turnee, dar statutul lui actual in echipa Simonei ramane in mare nebuloasa, si e o enigma de ce niciun jurnalist prezent la conferintele de presa n-a catadicsit sa-i adreseze Simonei aceasta simpla intrebare….

    • Q

      Amice, esti de un ridicol inimaginabil. Ma mir totusi ca n-ai zis “V-am zis eu” in acest comentariu.

  • Sorin

    Observ ca Simona a luat loc in tribuna langa stafful ei, nu langa echipa Romaniei.

    • Elina

      Adevarul e ca spiritul de echipa a fost inexistent. Am vazut la echipa Germaniei, toate faceau galerie, sustineau jucatoarea care juca, la noi…nimic! Nici macar Alina Tecsor nu zicea nimic, spre deosebire de Conchita care traia fiecare punct, o linistea pe Garbine si ii dadea sfaturi. Simona si Irina sunt complet singure, parca joaca la individual, nu se simte atmosfera deloc de Fed Cup.

      • Vlad

        Mda, iti trebuie un antrenor cu autoritate, mai ales cand deja incepi sa ai vedete in echipa… nu stiu cine ar trebui adus pt chestia asta, poate vrea Irina Spirlea? :) ca nu e munca multa

      • sabina

        Ei lasă ca nici echipa Rusiei nu dădea pe afară de spirit de echipă.Așa antipatică si rece cum e Maria a venit,a câștigat ce avut de castigat si Rusia merge mai departe.Să nu mai zic de tovarășa Mîşkina care in unele pauze tăcea mîlc.
        P.S Desigur, felicitări si Svetei.

        • grs

          Dupa cate stiu eu Miskina era la cutite cu Sarapova pe cand era jucatoare activa.

          • Davidoff

            Corect

          • sabina

            Cuțite sau săbii,cert este ca ,din nu știu ce motive,Sharapova a venit la echipă(,in ciuda relației cu Mîskina)si datorita ei ,mama Rusie le-a bătut pe polace.Si nici in meciul Svetei,Mîskina nu dădea prea mult din gură.

          • grs

            Siberianca a venit la echipa ca sa poate participa la JO de la Rio, ca altfel nu se obosea ea sa de deplaseze pana in Polonia.

          • sabina

            Chiar am specificat “din nu știu ce motive”.Evident nu din patriotism.

  • Vlad

    Mda, ce ne facem daca intra Muguruza la dublu? :( …. e si mai odihnita.

  • ralu_dani

    Serios vorbind……….este concurs de miss in tribune?

    • Ada

      Pai daca e presedintele acolo … daca venea Ponta nu mai vedeam asa ceva :).

      • ralu_dani

        Eu cred ca trebuiau interzise si fetele frumoase la meciuri…….operatorul transmisiei pare mai atras de peisaj decat de echipa noastra!

    • Luisa

      Eu cred ca regizorul are contract cu vreo firma de impresariat artistic, si-i pornit la vanatoare de talente

    • Sorin

      Sunt departe de tara… Imi convine ! :))

    • Ella

      doar se stie ca romancele sunt frumoase…))

      • Ryan

        Nu cred ca ar avea nimeni nici o problema cu ele daca ar avea magar 1 gram de creier in acele capusoare dragute :)) Pun pariu ca majoritatea dintre ele nici nu stiu care este diferenta dintre FH si BH si ca au venit la meci doar pentru ca da bine. Cred ca daca te-ai uita pe profilele lor de Facebook ai gasii numai selfie-uri cu bot de rata…

        • Ella

          FH et BH vine de la FHaceBHook?? ;))

      • ilovetennis

        Si mult prea indragostite de produsele de machiaj.

    • Valentin

      Pai n-ati vazut ca si la meciurile de fotbal de pe arena nationala, comentatorii “alearga” dupa cadre cu femei?

      • Liviu

        in general, la toate meciurile din intreaga lume, nu doar pe National Arena :) E foarte normal sa fie asa, nu ?

  • Vlad

    Intreb si eu ceva, nu era mai bine pentru dublu sa fie convocata Olaru?

    • Robert

      Daca venea Raluca, nu se mai chinuiau cameramanii sa caute fete dragute prin tribuna.

  • Sorin

    In evetualitatea ca Irina va juca si la dublu, poate ar fi bine sa termine meciul in doua seturi.

  • Mihai Vasile

    Off se prosteste Irina si meciul poate deveni greu.

    • Vlad

      Multe greseli nefortate….

  • Toma

    O sumă de erori neforțate care o bagă pe spanioloaică în joc!

  • grs

    Unde pot sa gasesc statistica meciului Halep – Muguruza? Multumesc.

    • a guest
      • grs

        Merci! Exact ce credeam – Simona a avut mai multe lovituri castigatoare decat Muguruza 16-10; E al 12-lea meci din acest an si in toate SImona a avut cele mai multe lovituri direct castigatoare decat adversara, in conditiile in care cele mai multe dintre ele au fost big-hittere, prin definitie agresive. Anul trecut SImona castiga cam jumatate de meciuri cu winnere mai putine decta adversarele. Deocamdata au crescut foarte mult greselile nefortate, dar sunt convins ca pe masura ce SImona se va obisnui cu noua racheta si va face reglajele de rigoare pentru cresterea controlului in noul regim de viteza crescuta a mingilor trimise de ea acest nr de greseli nefortate va scadea si SImona va deveni greu de invins de catre aceste big-hittere.

  • peRFect

    La ce ora incepe dublul?

    • raulmad

      Dupa ce se termina meciul de simplu. :)
      PS. Cred ca la vreo 30 de minute dupa.

      • Vlad

        In mod normal si mai putin… dar daca joaca Irina, poate trag de timp

      • peRFect

        Ma gandeam la Irina, dar totusi ar trebui sa fie ok, plina de incredere.

        • raulmad

          Banuiam ca te gandeai la ea. Te tachinam si eu putin :)

          PS. Dupa “catastrofa” de ieri dupa-amiaza (0-4) parca nu e chiar rau nu?

  • Ada

    :))))) Muzica!!!! George, George, unde-i hora?

    • peRFect

      “Noi suntem romani, noi suntem romani…” :)

    • Sorin

      Cea mai proasta alegere muzicala posibila… Nici macar nu se joaca impotriva Ungariei…

      • Liviu

        e o melodie care mobilizeaza publicul, eu cred ca e foarte bine aleasa.

        • Sorin

          N-are nici o legatura.

      • maisafie

        are o relevanta daca se joaca impotriva Ungariei ? Sau daca se joaca impotriva Spaniei suntem mai putin romani dar daca e impotriva Ungariei suntem brusc cu gene dacice mai puternice?

        • Sorin

          Are, pentru ca melodia “popular-patriotica” e din folclorul ardelenesc si toate cantecele “patriotice” ardelenesti au stransa legatura cu ungurii. Un asemenea cantec ar avea relevanta daca s-ar juca impotriva Ungariei. Altfel, mi se pare de prost gust.

          • Vlad

            Pai jucam in 3 ore cu Gyorul :) , lasa ca merge.

          • Sorin

            :)))

          • maisafie

            Pai eu inteleg destul de bine partea aia cu legatura cu ungurii dat fiind ca sunt clujean si mai am si x% (adica habar nu am cat dar e acolo) sange de ungur in mine :). Totusi nu ma consider mai putin roman in functie de factori exteriori mie :). Cred ca e ceva care tine de sinele fiecaruia dar doar daca o intalnire cu Ungaria te face sa te simti brusc “patriot” inseamna ca e o problema de relationare a ta cu ceea ce inseamna “tara ta” si problema asta tine doar de tine nu de o parte terta care intamplator sau nu e Ungaria. Si faptul ca am spus-o la persoana a ii-a poti sa o consideri doar o metoda narativa si nu inseamna ca tu, Sorin, e cel vizat de ce am spus eu aici 😀

          • Liviu

            Du-te la un concert al lui Furdui Iancu oriunde in lume, si iti garantez ca te trec fiorii cand canta “Noi suntem romani”. Romanul e acelasi peste tot, chiar daca vinde case in Dubai, e fotomodel la Versace sau spala masini in vreun orasel din Italia. Cand esti departe, simti altfel chestiile astea.

        • Davidoff

          Evident !

      • Ada

        Te-ai dezobisnuit, eh? Ai ocazia sa-ti mai aminesti nu doar de romance, ci si de spiritul nostru mioritic !

  • eu

    Bravo Irinuca !

  • Gyro

    Noi sintem aici pe veci stapani!

    • Luisa

      Din Caminul Cultural nu ne mai scoate nimeni pe veci.

      • Ella

        LOL

      • Liviu

        ce voiai sa cante, Quinn…We are the champions ?

        • peRFect

          mai degraba Abba – The Winner takes it all :)

        • Robert

          Sex Pistols – God save the Queen 😉

      • Davidoff

        Trebuie sa platesti pentru plagiat :). Anyway publicul e peste ce a fost ieri. Mai are mult de invatat..dar probabil azi Vip-urile au avut gratare in teritoriu

  • peRFect

    Ehh, acum chiar ca avem nevoie de public, chiar influenteaza la un meci de dublu.

  • Liviu

    Bravo Irina…alt public astazi, bravo si lor !

  • Gyro

    Reporter: Muguruza joaca si la dublu. Te bagi si tu?

    • micky

      No Comment

    • Liviu

      Punem de-un 66 ? :)

  • laura

    O echipa e puternica asa cum este de bun nr 2.Acum este atit de buna cum este echipa de dublu.Haide fetele.Cine va juca?

    • Laur0707

      Irina si Monica la dublu.

  • Sorin

    “Oh, buna asta…” De unde vin comentatorii astia ?!

  • Vlad Popescu

    Mie nu-mi vine sa cred ce intrebari penibile are Geanina la ea…. Ma minunez pe interviu ce trece. 😐

    • peRFect

      Cred ca ea este cea care a mentionat lipsa: “Soler Navarro” :))))

      • Vlad Popescu

        Ea e, da.. Silvia Navarro i-a zis :))

        • peRFect

          Asa, u’re right :))

  • ralu_dani

    A promis Irina ieri ……..s-a tinut de cuvant!!!!!

  • Ella

    Bravo!
    off topic: cine e reporteritza asta inspirata care s-a “bagat” la interviu?

    • Vlad Popescu

      Geanina Iacob… nicio treaba cu fenomenul

      • Ella

        a fost colega cu reporteritza lui Despot??!! ;))

    • Davidoff

      toate, absolut toate interviurile facute de ea, sunt piese de colectie
      Nu mi-e frica nici cu unul din cei doi comentatori care a reusit performanta unica ca un set intreg(setul 2) sa fie pe invers…Canducea Silvia cu 40-0 pe serv ei..ala zicea ca e 0-40 si e pacat ca Irina sa-si piarda din nou serviciu…egaleaza irina la 4..dupa un servici reusit…nea Gigel Frone ala spera ca Irina sa-si faca serviciul in urmatorul ghem ca Silvia sa serveasca sub presiune la 4-5.
      Si la sfarsit , evident perla coroanei. “sa vedem daca declaratiile Irinei vor mai fi asa optimiste si dupa meciul de dublu” Propzitie retorica ca se foloseste cand dusmanul de clasa e prea increzator

  • Ryan

    Recunosc si imi asum complet ceea ce am spus inaintea acestui meci. Mea culpa! Sunt fericit ca am fost contrazis. Initial am mizat pe tehnica Silviei si pe fragilitatea psihica a Irinei (plus presiunea faptului ca totul depindea de acest meci 4). Asta e, sunt un pesimist incurabil.

    • Elina

      Mai bine sa fii surprins decat dezamagit. 😀

    • Davidoff

      “tecnica” Silviei a fost precara azi

    • guuesstar

      tecnica, tecnica.

      • Ryan

        Cateodata mai da si tu un refresh decat sa comentezi degeaba. Nu ma face sa cred ca si tu (deseori imi esti simpatic) te legi de mici greseli de tastare, exact ca majoritatea persoanelor care se leaga de aceste nimicuri pentru ca au nimic mai bun cu ce sa atace.

  • shadal

    cica muguruza joaca dublu…te bagi si tu? :)))) zici ca e asa o miuta in spatele blocului

    • Valentin

      Cea mai retardata intrebare a fost “mai poti?”

  • Elina

    Haide, fetele!! Make us happy 😀

  • mes que un club

    creadeam ca e din aluat halep…se pare ca m am inselat. Nu zic ca nu stie tenis, dar speram sa fie la altceva

    • adrian_two

      Nimeni nu e un robot.

      • mes que un club

        nu robot, dar sa bata in meciurile importante, in speta cele de la slamu ri.

        • adrian_two

          RG 2014 a fost oare un turneu ITF?

        • adrian_two

          AO 2014 a castigat 4 meciuri din 5 jucate
          RG 2014 a castigat 6 din 7
          WB 2014 a castigat 5 din 6
          USO 2014 a castigat 2 din 3
          AO 2015 a castigat 4 din 5

          Te las pe tine sa aduni, si sa-mi spui cate jucatoare au un bilant mai bun

  • micky

    Mergea a pierdut dramatic finala.

  • Toma

    Bravo Irina! O evoluție foarte bună, care ne face mai mult să regretăm insuccesul Simonei, eram calificați!

    Asta e, mergem mai departe!
    Cred că Irina abia s-a încălzit, nu cred că-i obosită și are și un moral bun. E timpul ca Monica să facă și ea un meci mare, pentru ca România să bată Spania!
    Eu cred că abia acum, publicul trebuie să ajute echipa României.

    • peRFect

      Daca e sa fim obiectivi pana la capat, ar trebui sa fim recunoscatori ca n-a fost prezenta si “Silvia” Navarro :)

      • Toma

        Dacă era Navarro, Spania era în drum spre avion!

        • Dpt

          CSN e fragila psihic. Are bariere pe care nu le poate depasi.

        • Vlad

          De ce? Simona o batea si Irina avea si ea sanse bune…

          • Gyro

            era un mare 0-3

          • Liviu

            Sa fim seriosi, Navarro nu e peste Simona. Poate ca e peste in clasament (deocamdata) fata de Muguruza, dar e o problema de timp pana o depaseste Garbine. Dar in nici un caz Suarez Navarro nu e favorita intr-un meci cu Halep.

          • peRFect

            Nu, dar Irinuca ar fi avut mari probleme cu CSN-ul…Anyway, nu mai conteaza scenariile acum, sa tinem pumnii fetelor la dublu.

  • Sorin

    Sper ca regia sa aiba grija si sa nu prinda in cadru nici un spectator cu shaorma in mana.

  • laurucraiova

    Mie teama de un Muguruza-Romania 3-2…

  • micky

    Ori la bal ori la spital acum. Sa vezi lacrimi si drame dupa daca nu ne calificam. Apare si nea Tiri care va spune- asa e, Rumanu nu stie sa joace sub presiune. Eu am zis si am avut dreptate-Cand il antrenam pe Becker nu era asa, dar ce sa-i faci!

  • Ale

    http://www.prosport.ro/alte-sporturi/tenis/

    Simona spune ca s-a simtit rau inainte de meci si ca a avut emotii

    • peRFect

      Aduci argumente (sa nu spun “scuze”) de la cei pe care-i blamezi? :))
      Errare humanum est, perseverare diabolicum

      • Ale

        Iar ai aparut?

        • peRFect

          Draga mea, eu sunt mereu prezent, nu numai cand e vorba de Simona 😉

          • Ale

            Dragul meu,fa-te ca numa vezi,te rog.Observi ce frumos te tratez?

          • Davidoff

            hai ca ceva ceva se infiripeaza. E duminica dupa amaiza doar

          • Ale

            De le ce-am inceput si la ce-am ajuns

          • peRFect

            Daca tot e WTA, drama si rasturnari de situatie sa fie! :)

          • Davidoff

            pai asta esti tu Ale, acum o jumate de ora il urai de moarte, acum capsorul tau e plin de idei nastrusnice :)

          • laura

            Adica ca fetele din WTA.:)
            Te rog nu te supara Ale, dar nu m-am putut abtine, scuze inca odata:)))

          • Ale

            Nu ma supar,stai linistita.

          • Ale

            Cum sa-l urasc de moarte,ca doar nu mi-a distrus viata,si nici atunci,a fost vorba doar de un schimb de replici.Atitudinea de acum nu aduce cu o impacare.Ce vrei,sa ne”batem,,aici?

          • peRFect

            Tocmai asta spuneam si eu, sa ne “batem” pe teren :))

          • Ale

            Norocul tau este ca sunt mult mai intelepta(nu proasta),respect treizecizero si fara sa am cunostinte vaste de tenis.

          • Ale

            Crezi ca Simona este pe drumul cel bun?

          • peRFect

            Inca mai sper sa-si ia un antrenor, altfel, nu o vad bine deloc.

          • Ale

            Asa zic si eu,dar este cam incapatanata.

          • Ale

            Eu cred ca Simona isi cam da seama ca are nevoie de alt antrenor,dar oare are de unde alege?

          • peRFect

            S-o ia pe Henin si-ti garantez c-o s-o iubesc! :)

          • Ale

            Sa stii ca si nestiutoarea de mine s-a gandit la chestia asta zilele trecute.Citeam ca vrea sa inceapa sa antreneze(dupa al doilea bebe)sim-am gandit imediat la SImona

          • Ale

            Idei nastrusnice,hmm,am raspuns cu o gluma si atat.

        • Davidoff

          Ale numai scapi de el ever. Iti sugerez sa-l mituiesti

          • peRFect

            Are o singura scapare: sa-mi arate live cunostintele tenisistice…pe teren, desigur :)

          • Ale

            Sunt cam departe de tara pentru live,dar,nu se stie niciodata.

          • laura

            Mai tu nu sti cum sa ii dai intilnire de fapt , no?:):):)

          • peRFect

            Ai si tu dreptate, no? Mai ales daca ne calificam, no? Hai sa le tinem pumnii fetelor, no? Ca doar avem sanse mari, no? :))

          • laura

            Korect:):):Haide fetele!!!

          • Ale

            Buna asta.Daca vrea sa-mi tina lectii de tenis,n-am nimic impotriva,dar s-o faca intr-o maniera corecta fara jigniri.

    • eu

      Eu una m-am linistit acum.

  • Patrick

    Multumiri Irinei pt. ca ne mentine în viata, multumiri Simonei pt. importantul punct obtinut ieri.
    Acum totul depinde de omogenitatea cuplurilor si de forma lor de moment.
    Irina & Monica au o sansa importanta, desi cuplul spaniol – indiferent de componenta – este teoretic favorit.
    Acum ori niciodata, fetele noastre dragi ! Hai România !

    • ralu_dani

      Ele sunt bune jucatoare de dublu separat numai ca nu au prea jucat impreuna pana acum asa ca probabil sansele sunt egale dupa parerea mea!
      p.s. Doar n-o sa castige Bubu toate trei partidele nu??????

      • Ada

        Sunt aproape sigura ca Bubu va merge de la acest Fed Cup mult mai motivata si cu increderea sus pt. cariera ei de simplu. Nu m-ar mira sa vedem o ascensiune brusca la ea acum.

        • Iulian

          Era foarte increzatoare oricum, si o mai batuse pe Simona si inainte.

        • maisafie

          Pai cariera ei este intr-o ascensiune rapida …. crezi ca o partida castigata cu Simone (a doua deja) o sa ii dea neaparat un imbold destul de vizibil?

          • Ada

            Da, pentru ca in meciul cu Simo a stat ca o stanca de la inceput pana la sfarsit. Nu a mai fluctuat mental, cum face deseori. Iar rezultatul a fost de exceptie. Fiind si debutul ei in Fed Cup si ducand singura greul, sigur va prinde mai multa incredere in ea acum.

          • ralu_dani

            Si eu cred la fel! Meciul asta a fost o incercare pentru ea si sigur e cu increderea foarte sus acum!

      • Patrick

        Asa este, nu prea au jucat impreuna, dar în astfel de situatii se poate întâmpla orice.
        Sa speram ca fetele noastre vor gasi calea spre victorie si mai ales ca vor rezista presiunii unei partide decisive.
        Rezultatul final depinde si de modul in care Garbine si Irina vor reusi sa se refaca dupa partidele de simplu.
        P. S. Nu stiu daca Garbine va reusi sa contribuie la obtinerea unui alt punct pt. echipa ei.
        Un lucru este însa cert : are un potential extraordinar (susceptibil de ameliorari importante) si toate “dotarile” necesare (fizic impresionant si tehnica remarcabila) pt. a ajunge curând în Top 8 (si chiar mai sus). Nu m-ar surprinde s-o vad la Singapore chiar din acest sezon, daca va continua cu acest joc consistent.

  • ralu_dani

    La dublu se joaca trei seturi sau super tie break?

    • Vlad

      3 seturi

  • Elina
    • Addy

      Sper ca nu…

      • ralu_dani

        Ca sa mai exerseze si ea vole-urile………::))))
        Ar fi ceva Irina/Simona la dublu…….nu stiu daca ar fi ceva bun, dar cu siguranta ar fi interesant!
        Eu personal nu am vazut-o pe Simona niciodata jucand dublu!

        • Gyro

          Nu ai pierdut mai nimic…

    • Gigi

      Nu stiu eu foarte multa spanioala, dar cred ca zice ca o sa joace doar daca este cazul.

  • Sorin

    “Talentul po’ sa-l ai azi, po’ sa-l ai maine” :))

    • Cristina M

      :)) 16 ani, na…

      • Cipri

        17 😀

        • Cristina M

          așa e, greșeala mea 😛

      • Gyro

        17

    • Ella

      da si cand te chinuie…talentul…))

  • Cipri

    O sa fie o ruleta la dublu pentru ca fetele nu au un serviciu atat de puternic si variat ca baietii . In cazul de fata Muguruza si Begu servesc tare , dar e important si cum plasezi mingea . Probabil se vor face multe break-uri . Haideti fetelor ! Se poate !!!

  • Davidoff

    Intram in prelungiri. Daca ajungem la penalty-uri sper sa pot striga “aparaaaaaaa Monicaaaaa”

    • peRFect

      Mai degraba sliceazaaaa Monica :)

      • raulmad

        Mai degraba “da si tu un FH normal Monica”. :)

        • peRFect

          Eu, unul, mi-am pierdut speranta asta :)

    • sorin-arges

      … sau Monica trebuie sa inscrie ! Monica va inscrie !!

    • stefan

      … suntem finalisti!

  • Sorin

    “Cat de bine te cunosti cu Simona? Ma cunosc bine cu ea, mai fumam cate o tigara intre meciuri si la antrenamente…”

    • peRFect

      De unde le scoti? Ceva real sau…?

      • Sorin

        Ei, na, real… fac haz de necaz.Ma distreaza Jasmine , asta, de la Dolce…

  • Valentin

    Acum cu meciurile de la Fed Cup, mi e f clar ca nu voi pleca de la Digi la Telekom/Dolce.

    • ralu_dani

      Mie personal mi s-au parut mai naspa comentatorii de la Digi ( cu mici exceptii)……..ma refer de la comentatorii din timpul meciului nu la cei din teren!

  • Cristi Suciu

    reporterita asta nu are nici macar cea mai mica treaba cu tenisul! jenant! si comentatorii sunt slabi…sa-i confunzi pe printul Sturdza cu Sever Dron…ca seamana (da, au parul alb)

    • magus1349Jr.

      De Sever Dron am auzit., dar sturzul ala cine e ?

      • laura

        Ai mai nu pot sa cred asa ceva?Nu esti Ro?:):)

        • magus1349Jr.

          Ba da. Ar trebui sa stiu?

          • ralu_dani

            Fara suparare dar e mai mare rusinea sa nu stii cine este printul Sturdza decat sa nu stii cine este Sever Dron……..

          • laura

            Esti mortala am ris cu lacrimi, corect:):):):):)

          • magus1349Jr.

            Uite ca nu mi-e rusine! N-am nevoie de case imperiale, regi si printi rupti in fund.
            “I walk a lonely path
            Am I so blind to see?
            At least I can say my soul is free
            And my only god is me…”

          • ralu_dani

            Vorbeam de cultura generala………..

          • magus1349Jr.

            Iti dai seama ca am auzit de el, ca nu traiesc in grota. Replyul de l-am dat lui Cristi Suciu era ironic. Nu cred ca mai trebuia sa pun puncte si paranteze.

          • Liviu

            Pe bune acum, Sturdza asta e vreun Mihai Viteazu sa trebuiasca sa stim cine e ? Ce-a facut notabil in viata lui, in afara de faptul ca e print fara de tara ?

          • magus1349Jr.

            Nu conteaza ce a facut.Trebuie sa faci plecaciuni in fata lui.:))

  • ilovetennis

    Articol nou. Oamenii astia se misca mai repede decat putem noi citi:)).

    • Cipri

      Foate bine . Si evenimentul necesita articole cat mai dese !

  • Davidoff

    Acum e pe Dolce conf de presa a Simonei de dupa meci. Alta Simona….cea care o vrem. Lucida, corecta, amabila.

    • Toma

      Și descumpănită.

  • Vlad Popescu

    Un foarte interviu cu Simona care vorbeste foarte cursiv si are un vocabular foarte vast, dar e de inteles pentru un foarte sportiv :)

    • Gyro

      Foarte corect…

  • Robert

    S-a terminat cu Hogstedt.

    • Gyro

      E pa!

    • Ada

      ???

      • Robert

        A fost intrebata la conferinta. A spus ceva de genul: “Am obosit sa tot vorbesc pe tema asta, am echipa mea. Merg cu ei inainte. Il am pe Victor antrenor…”

        • Davidoff

          Noi suntem romani, noi suntem romani

          • AF1

            Gyro, aici tu ai optiuni :)

        • peRFect

          Victor Hanescu? :)

          • Gyro

            :))))

          • Robert

            Victor Piturca!

          • peRFect

            Asa mai da, no?! Am avea sanse mari de calificare, no? :)

          • raulmad

            Bag eu de seama ca ti-e dor de Rafa, no? :)

          • peRFect

            Sincer, la finala AO, chiar mi-a fost dor de Rafa, l-as fi preferat in locul plangaciosului…las’ ca vine Dubai, si pot sa admir iar magia Maestrului, doar e turneul lui de casa, no? :)

          • raulmad

            Corect da’ sa nu apara Rogeru’ ala cu mingile prin plopi sau prin poalele seicilor. :) :) :)

          • Gyro

            E vorba de Victor Ponta evident…

    • Valentin

      Cam asta deducem cu totii. Nu spune clar ca a renuntat la el, ci ca a discutat mult pe subiectul asta si ca e fericita cu echipa ei.

    • Liviu

      auch…din pacate ramane cu Ionita. Chiar nu inteleg asta. Sa speram ca are dreptate, dar…

      • Iulian

        Hogsted se pare ca nu face contracte mai lungi de cateva luni. Cel putin asa citeam pe Twitter acum cateva zile.

        • Ada

          Dar asta a tinut 1 luna … :(

          • ralu_dani

            A fost doar un test drive………si Simona s-a decis sa nu cumpere masina :::))))))

          • peRFect

            Patriotismul asta, mai bun Loganul… :)

          • Ella

            ;)))

          • Liviu

            Ce naiba invata de la Ionita ? Chiar sa fie atat de plina de sine incat sa creada ca nu are de invatat ? Nu pot sa cred asa ceva ! Inainte de a spune ce antrenor ia, dupa ce a renuntat la Wim, am spus ca daca il ia pe Ionita nu ma mai uit la ea. Credeam ca e zero aceasta posibilitate. OK, l-a luat, dar il avea si pe Hogstedt, am zis ca Ionita e sparing-partener si antrenorul adevarat e suedezul. M-am inselat rau. Simona, ia-ti antrenor, pe bune !

          • Bogdan

            Stai linistit, mai ia cateva cafteli si-si baga mintile in cap.
            Mai bine-l lua pe Marcu, macar cu ala a intrat in lumea buna.

          • Ella

            cred ca e prost sfatuita din familie.oare costa prea mult un antrenor strain??….zic si eu…

          • Elina

            Eu cred ca va sta pana la sezonul de zgura doar cu Ionita, dupa care isi va gasi inca un antrenor, cu mai multa experienta.

          • Ada

            Mi-e teama sa nu o ia pe drumul Soranei … chiar sa-ti dai singur foc la valiza? Fata desteapta Genie, fara suparare.

          • adrian_two

            Visul ei: Justin Bieber — desteapta foc.

          • Ada

            Astea nu ne intereseaza. Conteaza cum isi administreaza cariera. In rest, fiecare cu viata lui.

          • adrian_two

            Parca Genie era fara antrenor deunazi?

          • Ada

            Tocmai i l-a furat Vikai pe Sumyk.

          • emil

            mai degraba l-a furat IGM de la Lagardere…

          • Robert
          • AF1

            sa zica si CTP ceva, el o sa-l ceara pe Brica

          • Valentin

            Valorosul care este el CTP ul.
            Ce conteaza ca de fapt Simona nu asculta la/de nimeni. E absolut evident.

          • raulmad

            Pai cine e Brica?

    • Sorin

      A dat un raspuns “diplomat”. Nu e treaba ei sa concedieze antrenorul si in nici un caz intr-o conferinta de presa la un meci de FedCup.

      • Robert

        Mie mi s-a parut de clar raspunsul, si faptul ca a devenit defensiva cand a fost intrebata asta e un indiciu.

    • Toma

      Din păcate! Mentalitate incompatibilă! Nu se știe, cine pe cine a lăsat!

  • Ella

    suntem linistiti Ionita si Cercel sunt cu noi…)) nu stiu cine o sfatuieste….mama,tata,bunicutzele…

  • peRFect

    Uupps, dupa nici 3 game-uri, JJ cedeaza…Richard, campion la Montpellier; pacat de baietii nostri la dublu, au pierdut dramatic!

    • Adolfo

      Da, mare pacat de dublu. Ma bucur in schimb pentru Richard ca a ajuns si el la 11 turnee ca si Simon si Tsonga.

      • peRFect

        Interesant va fi diseara; eu mizez pe Victor, chiar cred ca va castiga primul lui turneu.

        • Adolfo

          La 34 de ani sau cat are, ar fi ceva.

          • Cipri

            E un exemplu pentru toti jucatorii de challanger care nu au realizat nimic notabil in ATP pana la 32-33 de ani .

        • Robert

          Victor Piturca? :))

          • Ella

            nu conteaza! important ca Victor e acolo!

          • Robert

            Ca la meciurile lui Hanescu. Victor – Victorie! :)

        • ilovetennis

          Inca o finala intre doua tinere sperante ale ATP-ului:)).

          • raulmad

            Pai la cat de bun e tineretul ar cam trebui sa ne obisnuim cu meciuri de old-boys :)

          • peRFect

            Ar merita mai mult Victor, l-am urmarit cu Klizan si Belucci, 2 jucatori foarte solizi pe zgura. Feli mi-e drag, dar nu pe zgura si avut noroc cu carul…Dusan si Nando s-au batut singuri.

          • ilovetennis

            De acord. Ce-i drept, Feli pare casatorit cu norocul in ultima vreme. Vezi si AO.

  • cristi

    Iata ca a venit si raspunsul pentru Luiza. Ne mutam? lol

    http://treizecizero.ro/fedcup/simona-despre-hogstedt-merg-mai-departe-cu-echipa-mea/

  • Gyro

    Dar ce agresiva a devenit cand a intrebat baiatul de treaba cu Hogsted…auzi, zice ca a vorbit de atatea ori si ca toata lumea o intreaba…pai daca daca vorbea stia lumea…dar a vorbit? A cazut de prost saracul reporter ca si cum doar el nu a auzit , cand de fapt nimeni nu stia nimic…

    • Robert

      Cine era reporterul? Nu Codrut care scrie aici?

      • Gyro

        Ba da cred ca el era…ca i-am zis sa intrebe de Hogsetd..

        • ralu_dani

          El era……a scris un mini articol……saracul…daca s-a luat dupa noi, vezi?

          • Gyro

            Da a fost foarte respectuos baiatul…efectiv nu se stia nimic…a sarit Halep la el de parca ar fi intrebat-o de operatie…

          • Robert

            I-a mai si spus ca nu a mers la fel de bine serviciul. Statistici, cifre :))

          • Liviu

            hai nu mai fa din tantar armasar. A zis ca toata lumea o intreaba, n-a sarit la el.

    • Valentin

      O fi vorbit fata cu neamurile, sau cu echipa. In public n-a fost nimic. Nada.

      • Gyro

        Evident ca nu, dar l-a pus pe baiat intr-o postura nasoala…

    • Liviu

      N-a cazut de prost. Noi il apreciem :)

      • Gyro

        Corect, dar in fata habarnistilor consumatori de DolceSport, a parut ca nu e el informat,,,

    • guest – unu dintre ei

      pai ca si Bush, cand e intrebata ceva mai delicat spune ca a tot discutat despre asta si nu mai are nimic de adaugat cu toate ca nu a discutat nicicand. Asa e in politica…

  • laura

    Haide numai incepe dublul ala odata ca rabdarea mea are limite.

    • Ada

      Avem probleme mai importante. Simo renunta la Hogstedt! :)

      • Cipri

        E sigur ?

    • Bogdan

      Se odihneste fetele dupa simplu.
      Acum pe bune, Monica+Piti, asa au zis, asa sa faca, ce-i nebuneala asta cu Irina+Simo??!!

      • laura

        Nu stiu cine o fi dar sa inceapa mai repede si sa si cistige RO.

        • Bogdan

          Hai ca e bine, Monica+Irina.
          Hai Romania!!!!!!

      • Liviu

        De unde Simo ? Joaca Monica si Irina. Ceea ce e foarte logic.

  • AF1

    as fi vrut sa joace Alex in locul Irinei

  • ralu_dani

    Oare ce tot beau fetele astea din sticlutele date de Teo?

    • adrian_two

      Apa de foc :-)

      • Alecs

        Ca indienii !:)

      • Bogdan

        Hai Winnetou si Old Shatterhand!:)))

      • Liviu

        loool :) Sa speram ca nu :)))

      • Ella

        mai bine ar imparti-o in tribuna…)

  • laura

    Deci Irina si Moni.Haide!

  • AF1

    HAI Romania.

  • Alecs

    Hai ROMANIA !!!!!!!!!!!!!

  • raulmad

    Interesant meciul de dublu: Medina nu e vreo neica-nimeni dar nu stiu cum se va intelege cu Buburuza. Macar fetele noastre au jucat impreuna prin FedCup ca in rest….zici ca le interzice cineva sa faca pereche prin turneele WTA……

    • Alecs

      E complicat cu Monica …

  • laura

    Imi place Carlos Ramos.

    • Alecs

      Take it !

      • peRFect

        sau take him? :)

        • Alecs

          Corect, sau get it !

  • AF1

    Sunt prin tribunele alea niste fete triste care nu inteleg ce cauta acolo, nu par nici sa inteleaga nici sa aprecieze ce se intampla pe teren

    • Alecs

      Pitzi de Galați :)

      • AF1

        Cine le-a adus ar trebui sa le finanteze si o mica educatie in domeniu prealabila..

      • oSorin

        nici nu stii cum stau treburile la Galati :))))))))))))))

  • ralu_dani

    Mi se pare mie sau a mai plecat lumea din sala?
    Comentatorul de la Dolce: e greu si pentru public, dupa patru ore de tenis!
    Ce???!!!!!!!?!?!!?!?!?!?!?!

    • AF1

      refuz sa cred

      • ralu_dani

        Asa a zis comentatorul……..publicul e posibil sa fi iesit dupa d’ale gurii…..

    • peRFect

      Publicul de la Galati ar merita un Andy vs Nole de 4 ore :)

      • laura

        Sau Rafa vs Nole 6 ore:))

        • peRFect

          Ehh, acolo ar vedea tennis, in timp ce la Andy vs Nole…well, u know :)

        • Ella

          drept pedeapsa…))

    • Cipri

      HAHA ! :))
      Probabil s-au dus la un suc . Ar trebui sa revina .

  • Vlad Popescu

    Ne bat astea de ne scot tenisu’ din cap. Va spun de pe acum ca sa n-aveti ce sa regretati

    • AF1

      Vlad, ce pui la bataie ? :)

      • Vlad Popescu

        Pe ce vrei sa jucam? :))

        • AF1

          pai, bilete la fedcup-ul urmator, nu ?

          • Vlad Popescu

            2 bilete e ok?

          • AF1

            OK pentru mine.

          • Vlad Popescu

            Deal!

          • AF1

            hehe oriunde. transportul e treaba invingatorului

          • Vlad Popescu

            Ok

          • Vlad Popescu

            Wait a sec: bilete oriunde jucam sau viitoarea FED Cup in Ro?

    • Cipri

      Si mie unul mi-e tare frica de meciul asta .

    • Liviu

      fetele noastre nu par sa fie de acord :)

      • Vlad Popescu

        Asa e, s-a terminat un game, e un inceput promitator, deja cred ca avem sanse… nici nu stiu ce e in capul meu sa zic ca ne bate Spania cand e 40-0 pe serva noastra intr-un meci de dublu.

        • Liviu

          iti spun eu ce e in capul tau. Ai prea putina incredere in tot ceea ce tine de Romania si ai o impresie prea buna despre straini. Ai subestimat dorinta de revansa a Irinei si lacrimile ei de la conferinta de presa de ieri si n-ai luat in considerare efortul imens depus de Muguruza in meciul cu Simona. In setul doi Garbine, dealtfel senzationala in tot restul timpului, a obosit si de atunci totul s-a rupt.

    • oSorin

      e Suleiman Magnificul pe Kanal D

    • Ella

      si sa nu ne mai uitam?!.))

      • Vlad Popescu

        Cum vreti :)), e alegerea fiecaruia daca-i place sa sufere sau nu

        Sper sa ma insel

  • Robert

    Ce echipamente au fetele acum :))

  • oSorin

    s-a trezit si publicul …

  • peRFect

    Opaaa…ce se-ntampla la Italia vs Franta; vedem decisiv si acolo? :)

  • laura

    Eu vreau sa stiu cine a avut ideea geniala de a le imbraca pe toate 4 in alb.Abia sti cine unde si de ce?

    • oSorin

      da’ … si aia de la Wimbledon la fel de isteti …
      :)

      • laura

        Acolo nu discutam , acolo e normal dar aici…

        • oSorin

          mda, ar fi trebuit sale imbrace in rosu …

        • oSorin

          si iti dai seama ca pentru spectatorii din sala e si mai greu, ca nu au comentator sa le spuna cine serveste …

    • Ella

      ca sa nu oboseasca spectatorii…aplauzi pe toata lumea..))

  • Ella

    cum loveste Muguruza….acum ca intra in teren cred ca va avea winner cu peste 150/h…!

    • Vlad Popescu

      E si micuta rau, n-ai zice ca are atata forta :))

      • Ella

        dar ce ale nostre or fi niste sfrijite?…sunt inalte amandoua…

        • Vlad Popescu

          Daca o pui pe buburuza pe langa Niculescu zici ca-l pui pe Tsonga langa Simon

          • Ella

            eu cred ca Simon e mai bun decat Tsonga…deci fizicul nu e totul…dar astea sunt nuante. si cred ca ai dreptate:ne scot astea tenisul din cap ..

          • peRFect

            Asta-i buna cu Simon peste Jo :)

          • Ella

            e off topic dar era o parere strict personala.cred ca m-am exprimat gresit; mie imi place Simon si imi displace Tsonga

          • Ella

            pe zgura cel putin…))

        • eu

          Monica are 1,68 iar Irina e mai scunda cu vreo 3 cm decat Mugu…

  • Ella

    o mananca Muguruza pe niculescu la serviciu….

  • Cipri
  • laura

    Asa Moni da in Bubu sa se sperie oleaca:))

  • AF1

    HAI Romania.

  • Vlad Popescu

    Medina are prea multa experienta in jocul de dublu ca sa nu anticipeze excelent de cate ori e nevoie; cam acolo se va face diferenta, dar si pe serviciul Monicai care e foarte slab… poate ne miscam mai bine la retur.

    • AF1

      :) dream on. Eu contez pe un joc foarte bun al Monicai.

    • Vlad

      Deocamdata MG serveste foarte prost…. normal era break si acum daca nu isi bateau joc de sanse.

  • Cipri

    ..Acum 2 ani . Aaa da , acum 1 an . Anul trecut de fapt .”

    =))))))))))))))

  • AF1

    presiune, emotii

  • AF1

    :( nemeritat

  • http://www.pasro.ro/ AlternativaPAS

    Simona are o reală problemă cu bombardierele astea.

    • AF1

      pleaca bai de aici, partidul lui peste..

Design: Bogdan Gheorghe